این صفحه مربوط به شرکت رهگشا است.(که با عنوان جعبه ابزار یاد میشود.) و متعهد به حفاظت از حریم شخصی کاربران اپلیکیشن جعبه ابزار هستیم. این خط مشی نحوهی رفتار با اطلاعات دریافتی از کاربر را تعیین میکند.
اگر تصمیم به استفاده از خدمات ما گرفتهاید، شیوههای حفظ حریم خصوصی شما (به عنوان کاربر و استفاده کننده از خدمات جعبه ابزار) در این خط مشی رازداری توضیح داده شده است و شما با توجه به آن موافقت خود را اعلام میکنید. ما سعی خواهیم کرد که اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در مورد استفاده از خدمات ما و همچنین در مورد برخی اطلاعات دریافتی از شما تصمیم آگاهانه بگیرید.
- در صورت عدم اتمام پرداخت و کم شدن پول از حسابتان، حداکثر تا 72 ساعت مبلغ به حساب شما برگشت داده می شود.
- تمام تراکنشهای موفق انجام شده در سامانه جعبه ابزار، در سوابق شما موجود خواهند بود. به همین دلیل اطلاعات مربوط به اکانت خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.
- عملیات تسویه حساب مربوط به قبض، بلافاصله پس از پرداخت انجام میگیرد ولی بسته به نوع سازمان، ممکن است تا 72 ساعت اعمال آن طول بکشد.
مجوزها
در زیر می توانید لیست مجوزهای درخواستی در اپلیکیشن ما را مشاهده کنید:
- مخاطبین
در اپلیکیشن جعبه ابزار میتوانید برای دوستان خود شارژ اعتباری سیم کارت یا شارژ اینترنت خریداری کنید. بنابراین در برخی خدمات دیگر نیز میتوانید برای مخاطبین خود خرید یا دعوت به استفاده از برنامه را ارسال کنید. - مکان
در ابزار هایی مانند اطراف من ما میتوانیم با استفاده از مکان و محل شما تشخیص دهیم که نزدیکترین اماکن خدماتی به شما در کجا واقع شده است.
- دوربین
در برخی دیگر از خدمات ما همانند پرداخت قبض، قادر هستید تا با دوربین برنامه قبض خود را اسکن و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید. همچنین در ابزار های مهندسی نیز دسترسی دوربین مورد نیاز است. - عکس/رسانه/فایل
باتوجه به اینکه در برخی ابزارها همانند ارسال برنامه، نیازمند انتخاب فایل مربوط است به این دسترسی نیاز است.
امنیت
اطلاعات شما در سرورهای امن ما نگهداری میشود و ما از این دادهها به عنوان داراییهای که باید حداکثر حفاظت از آنها وجود داشته باشد ، محافظت خواهیم کرد. ما اطلاعات حساب و کارت اعتباری شما همانند رمز دوم را هیچ وقت ذخیره نمیکنیم.
رخدادها Log Data
هنگامی که از خدمات اپلیکیشن ما استفاده میکنید نیاز است که در صورت بروز خطا برخی از اطلاعات رخدادها (Log Data) را جمع آوری و برای رفع مشکل اقدام کنیم. این اطلاعات ارسالی شامل Device İD, Device OS version, Device Model, user İP و زمان و تاریخ رخداد و دیگر موارد مربوط به سرویس میشود.
عملیات بازاریابی
تیم بازاریابی به منظور بررسی خواستههای مشتریان همواره در حال آنالیز برخی دادهها است تا باتوجه به علایق و نیازهای مشتری بتواند خدمات مناسبی ارایه دهد. این اطلاعات ممکن است از طرف برخی شرکتهای دیگر (through third party products) جمعآوری شود و میتواند شامل Google play ID, Push Notification ID, AD ID, Device Name, Phone Brand, و غیره باشد.
اطلاعیه عمومی
با توجه به گسترش خدمات ممکن است محتوای مربوط به خط مشی و حریم خصوصی را به روز رسانی کنیم. این اقدام بلافاصله در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.
تماس با ما
اگر سوال یا پیشنهادی برای ما دارید لطفا از طریق ایمیل بخش پشتیبانی به آدرس support@tlbx.ir با ما در تماس باشید.